Happy New 2016

Efter ett trevligt nyårsfirande under gårdagen tillsammans med familjen Andersson och Spolén (alltid roligt att ses, speciellt nu när 2/8 av gänget bor på olika håll) där vi åt god mat i mängder, planerade för en resa och firade in det nya året med ett fint fyrverkeri så är det nu den första dagen på 2016. Det känns alltid skönt med en nystart, att börja om och att kunna lägga det gamla året bakom sig oavsett hur det har varit och jag ser med förväntan fram emot 2016 och allt vad det nya året kan tänkas ha att erbjuda.
 
Inspiration för vad som komma skall - alla citat är hittade på Pinterest
 
 











Kom ihåg mig?
En blogg som drivs av en positiv tjej f.92 som har ett stort intresse för hästar, hundar, fotografering och framförallt det som har med England och den brittiska kulturen att göra.

Min förkärlek för landet i sig gjorde att flyttade dit i augusti 2012 för att jobba som au pair för en härlig familj och då också ha möjligheten att uppleva det engelska livet på nära håll. Efter ett år som au pair var jag redo för nästa steg - att börja plugga, först i två terminer på svensk mark innan jag året därefter flyttade tillbaka till Oxford för vidare studier. Studentlivet varvas under helgerna med häst och hundliv på landsbygden - the best of both worlds.

Följ gärna mitt äventyr här på bloggen!

Follow