Lussehoppet i lördags #2

Nu tänkte jag bjuda på en fortsättning av bilderna från lördagens Lussehoppet. Det var som sagt en riktigt julig tävling, dels med utsmyckningen av hindrena men också genom all julmusik som spelades - extra kul var det dessutom att se julutklädda ekipage = bidrog till stämningen. 

Och eftersom att det var årets sista tävling så hoppas jag att det är okej med er att jag lägger upp två mindre bildbomber, dels från lördagens men också söndagens tävling :)








Sista bilden för dagen!




Josäfin :>    •  

Snygga bilder, du är så duktig att fota i ridhus :3



sv: jao det ska jag nog kunna fixa :)

Sv; Åh okej :) Är du nöjd med det? Är själv lite sugen på att byta till ett orginalobjektiv från Nikon (när pengarna räcker till) och har sett några begagnade 80-200 2,8 :)










Kom ihåg mig?
En blogg som drivs av en positiv tjej f.92 som har ett stort intresse för hästar, hundar, fotografering och framförallt det som har med England och den brittiska kulturen att göra.

Min förkärlek för landet i sig gjorde att flyttade dit i augusti 2012 för att jobba som au pair för en härlig familj och då också ha möjligheten att uppleva det engelska livet på nära håll. Efter ett år som au pair var jag redo för nästa steg - att börja plugga, först i två terminer på svensk mark innan jag året därefter flyttade tillbaka till Oxford för vidare studier. Studentlivet varvas under helgerna med häst och hundliv på landsbygden - the best of both worlds.

Följ gärna mitt äventyr här på bloggen!

Follow